Volgers

zondag 17 maart 2013

EEN COMMUNIEKAARS VOOR BRITT



Zomaar even iets tussendoor gemaakt voor mijn buurmeisje Britt. Binnenkort doet zij haar eerste communie en daar hoort natuurlijk ook deze doopkaars bij. Omdat mijn buren altijd voor mij klaar staan, heb ik dus ook met heel veel plezier deze kaars van een mooie kraag voorzien. 




Ik wist dit al een poosje dat ik dit zo gaan maken en had gezien dat deze prachtige stans van Marianne uit zou komen. Ik wist het meteen, deze zou precies passen bij deze kaars. Met voile, lint en kant, witte bloesem parelstrengen en roosjes heb ik het verder opgesierd.





Britt ik wens jou een hele mooie communie en een hele fijne dag. Ik vond het leuk om eens iets heel anders te maken en het aan jullie te laten zien. Misschien brengt het je nog op een idee. Morgen ben ik weer terug met  de nieuwe challenge voor der Kreatieve Stempelfreunden.

Prettig avond nog en welterusten voor straks en natuurlijk een lieve groet van mij,

Dorothy




3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Inderdaad een heel leuk idee Dorothy en je hebt het ook heel mooi uitgevoerd,grappig wat je toch allemaal met een stans kan maken,lieve groetjes Miranda

Erica ♥ zei

Wat zijn die waaiers hier toch mooi
voor, ik vind echt dat je het heel
erg mooi gemaakt hebt, super deze
kaars ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

leonenkarin.blogspot.com zei

Lief gebaar Dorothy en ze zal er zeker een mooie ervaring bij krijgen :D
Liefs, Karin