Volgers

maandag 29 juli 2013

ZOMERFEEST



Goedemorgen allemaal,

Vandaag begint de 2de challenge bij de Dutch Besties. De 1ste was een geweldig succes en wij hopen natuurlijk dat dit succes zich voort zal zetten in de toekomst. Deze week hebben we gekozen voor een echt zomers thema " ZOMERFEEST " en samen met de dames van het A team hebben we een aantal prachtige feestelijke zomerkaarten gemaakt.





Gebruikte materialen:

Papier: Wit en paars cardstock en designpapier van Bacis Grey
Stansen: Kaartdelen Spellbinders, de vlindermal is van Noor en de bloemen van Marianne Design
Bloemen: Webshop Margo
Parels en glitter: Action
Ik heb de stempel gekleurd met Copics en  Spectrum Noir markers






Ik wens iedereen een prettige week met nog veel prachtig zomerweer. Wie nog op vakantie gaat natuurlijk een hele fijne vakantie en vanmiddag kom ik nog en keertje terug met een kaart voor Fashionista.

Lieve groet van mij,

Dorothy









4 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Een heerlijk fris en fruitig zomers kaartje heb je gemaakt Dorothy, ik vind hem weer helemaal super.
Liefs van Anita

Wendy zei

Prachtige kaart Dorothy, heerlijk in deze kleurtjes. Super dat Dutch Besties zo'n succes is!
Groetjes, Wendy

Jolanda zei

schitterende kaart Dorothy:0)
grtz Jolanda

KarinsArtScrap zei

een prachtige kleurrijke kaart Dorothy.

groetjes karin