Volgers

maandag 14 april 2014

IT'S TEATIME




TOP 3 MY BESTIES DEUTSCHLAND
15-04-2014






Hallo blogvriendinnen,

Het is 09.00uur maandagmorgen dus het is weer tijd voor onze nieuwe challenge bij The Dutch Besties GirlsDeze keer vind ik het persoonlijk een hele leuke. Iets waarin je je hele fantasie in kwijt kunt. Het eerste moment dacht ik even, wat ga ik hiermee doen, maar toen ik eenmaal bezig was, begonnen er allerlei leuke ideeën te borrelen. Ik hoop dat het bij jullie net zo gaat en dat we hele mooie werkstukken binnen zullen krijgen, want deze opdracht leent zich echt om eens iets anders te maken dan een kaart. De opdracht deze keer is bedacht door onze Miranda, een echte duizendpoot, die altijd schitterende werkstukken maakt. Dus ga allemaal lekker aan de slag en verras ons met iets heel origineels.





Gebruikte materialen,

De stempel is van Sherri Baldy uit de serie My Besties Image nr  622
De stempel is ingekleurd met Spectrum Noir the new generation gekocht bij Webshop Margo
De basis is een theepot van MDF gekocht bij webshop Hobbywerken in 
Fijnaart.
De bloemen zijn ook van Webshop Margo.
Linten en kantjes enz komen uit eigen voorraad.
Het papier is een blok van de Action.
Zakje thee, lepeltje en koekje komen natuurlijk uit eigen keuken.




Ik ben natuurlijk heel benieuwd wat jullie van mijn nieuwste creatie vinden. Zelf vond ik het heel leuk om eens een keertje zoiets te maken. Een keertje helemaal iets anders en een leuk cadeautje voor een van mijn vriendinnen, waaronder een paar flinke theeleuten, dus dat zal best in de smaak vallen.

Ik wens iedereen een fijne dag verder en even voor de herinnering er loopt tot  en met 25 april 2014 nog steeds een DT Call bij The Dutch Besties Girls.

Vanavond komt er weer een kaart voor de Dutch Magnolia Lover en morgen nog eentje voor The Besties US. Dus weer een heleboel te bekijken deze week.

Allemaal een lieve groet van mij en graag tot de volgende keer,


Dorothy



Ik post mijn kaart bij:





13 opmerkingen:

Richtsje zei

Het is te zien dat je hier een borrelend gevoel bij kreeg hoor Dorothy! Wat een gave creatie is dit!! Schitterend!

Groetjes Richtje

Artesania zei

Hallo liebe Dorothy, das ist ja eine sensationelle Kartenform ,superschön ! Vielen Dank das du an unseren 1. My-Besties Deutschland challenge teilnimmst.
Liebe Grüße deine Gudrun

Engelchen zei

Wat een super mooi kaartje.
Dank je wel voor je deelname aan My Besties Deutschland.
LG Geesje

Erica ♥ zei

Wat heb je er weer iets schitterends
van gemaakt, wowww hoe mooi en zoveel
leuks op te zien en zo vrolijk ☺
Gezellige en fijne nieuwe week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Silvis Kreativstube zei

Hallo Dorothy,

vielen Dank das du an der ersten My Besties Challenge Deutschland mit deinem wundervollen Werk teilnimmst. Ich bin begeistert von der Gestaltung. Ganz liebe Grüße Silvi

Gertrude zei

Das ist ja eine super Teekanne als Karte, schön dass du bei der Deutschland My Bestie Challenge teilnimmst
glg Gertrude

Cindy zei

Hoi Dorothy, wat een schitterende creatie heb je weer gemaakt. Zo prachtig op elkaar afgestemd en zo gaaf gedaan! Liefs, Cindy

Antoinette Voorn zei

Het is een hele gave creatie geworden ! echt super mooi!

jolanda zei

heel erg mooi gedaan

Line A zei


So colorful and swee! :)
Thanx for joining us at My Besties Norge
We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

Hugs, Line

Artesania zei

Ich gratuliere dir ganz herzlich zum wohlverdienten Sieg!
Liebe Grüße Gudrun

Unknown zei

Cute card thank yo so much for joining us over at MY Besties UK challenge Hollywood glamour, Carol Besties UK DT co-ordinator x

Deb zei

Beautiful Card thank you so much for joining us over at My Besties UK Challenge / Deb DT