Volgers

donderdag 15 mei 2014

TILDA KLEURT DE LENTE


Hallo beste magnolia lovers,

Afgelopen maandag is er weer een nieuwe challenge gestart bij de Dutch Magnolia Lovers met het thema gebruik bloemen op je kaart. Ik heb gekozen voor het voorjaar en ik vond Tilda met haar kleurpotloden wel een leuk idee, net alsof  zij de bloemen zelf ingekleurd heeft. Omdat er 1x per 4 weken op de  maandag 3 challengeblogs tegelijk starten met een nieuwe challenge, zit ik telkens met het probleem dat ik drie kaarten tegelijk moet plaatsen. Met als gevolg, dat alleen die maandag en dinsdag er op mijn blog gekeken wordt en daarna is er weken stilte. Ik heb dit veranderd en ik ga mijn kaarten toch voortaan iets verspreider plaatsen, zodat jullie iets meer te zien hebben.



Gebruikte materialen:

Stempel: Magnolia uit een oudere serie
Papier: allerlei restjes uit de papierdoos
Stanzen: Ovaal Nellie Snellen, en het label achterop op is gesneden met de Cricut en de cardridge Tags. Kleine groene blaadjes en de vergeet-mij-nietjes ooit eens gekocht via Markt Plaats
Bloemen: Webshop Margo, Xenos, Blokker
Eitje en veertje: Action
Lintjes en kant van de week markt in Doetinchem.


Ik hoop dat jullie weer hebben genoten van mijn nieuwste Magnoliaatje en over een paar dagen heb ik nog een keer een nieuwe kaart voor jullie, die is gemaakt voor het hoofdteam van de My Besties. Weer totaal iets anders. Nieuwsgierig, kom dan gezellig langs in de Kaartentuin.

Allemaal een fijne week verder en een lieve groet van mij,
Dorothy

7 opmerkingen:

Gertrude zei

Ist wunderschön gemacht
glg Gertrude

Anoniem zei

Een hele leuke kaart en veel succes met de challenge.

groetjes Becky

Corrie zei

Hallo Dorothy
Wauw wat een mooie kaart is dit weer, prachtig gekleurd en wat leuk dat eitje tussen de bloemen, echt voorjaar.
het is een beauty om te zien.
Lieve groetjes,Corrie

jolanda zei

heel mooi en vrolijk

hildascrapcorner.blogspot.nl zei

Super leuke kaart. Heerlijk frisse kleurtjes.
Groetjes Hilda

Bastelkueken`s Kreative Welt aus Alsdorf zei

Hallo meine Liebe Dorothy... dein Kartenwerk ist wieder einmal aller erste Sahne.... und diese sieht zauberhaft aus.

Drück dich lieb und wünsch dir ein zauberhaftes Wochenende
ganz lieben Gruß
Anja

Antoinette Voorn zei

Wow wat een prachtig kaartje! Zoveel mooie versiersels heb je gebruikt en Tilda is prachtig gekleurd!