Volgers

dinsdag 22 september 2015

DELFTS BLAUW PORCELEIN






Goedemorgen allemaal,

Vandaag krijgen jullie een reminder van mij. Ik heb een heleboel mooie en originele werkstukken voorbij zien komen van mijn teamgenoten van de Dutch My Besties Girls 
met de meest uiteenlopende Hollandse dingen. Dus zat ik even als laatste van deze challenge te puzzelen wat ik nog kon maken als typisch Hollands. Daar heb ik het volgende opgevonden. Sherri had een aantal nieuwe Dutch Besties gemaakt en bij het zien van deze dame wist ik het. Delfts blauw porselein. Nou ik heb mezelf iets aangehaald. Om de goede kleur te krijgen heb ik heel wat moeten mengen en uit moeten proberen, maar uiteindelijk is het me toch gelukt. Ik heb er een cadeaudoosje van gemaakt. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en voor degene die nog niet mee hebben gedaan een inspiratie mag zijn om nog iets te gaan maken. Jullie hebben precies nog 1 week.

fijne knutselweek allemaal en graag tot een volgende keer.

met een lieve groet van mij,

Geen opmerkingen: